۱۹ پاسخ

٥مولفیکس

من ۶ میبندم چون رد میندازه

۱۱کیلو بود ۵مولفیکس میبستم ولی هانیز قوارش بزرگ تره ۴ هانیز خوبه واسه ۱۱کیلو
الانم ۵و۶هانیز استفاده میکنم

۵ میبندم ازاده اما راحت تره

سایز 4

قیمت جدید من گرفتم750

۵ هانیز ۵ مولفیکس ۶ مای بیبی

من شش میبندم

هانیز 4

5 هانیز

۴میبندم

من ۴ هانیز خریدم ۳۵۶
۳ هم خریدم ۳۵۶

من ۳ میزنم اندازه س ۴ هم اندازس
۳ یکم زودتر پر میشه

منم پنج

من ۴ ‌میبندم

هانیز قیمت چند چندتا توشه

شماره ۵

هانیز چندخریدی؟

من ۵ گرفتم

سوال های مرتبط