۸ پاسخ

بهتراونی که پولدار ده تا ده تا میخره یکی که نداره پیدا نمیکنه

شوهرم نیم ساعت پیش ۴تا گرفته با کدملی بهش گفتن اگه میخوای کل سهمیشو الان بگیر نگرفته بود😕

اره وضعیت باز خطری شده

من ببلاک رو از ۲۰ تا دارو خونه پیدا نکردم

منم یه دونه خونه داشتم رفتم دوتا گرفتم سامانه قطع بود جالبه همون شیر رو ماه پیش دو تاشو ۳۱۴ خزیدم الان ۲۳۸ باز دوستم از داروخونه دیگه خریده ۳۱۳

به من دوتا داد آزاد
زد با کد ملی نشد قطع شده بود کلا

آره تازه به ما آزاد داد گفت سامانه کار نمیکنه ی دونه من ی دونه شوهرم گرفتیم

تازه شوهرم گرف 2تا

سوال های مرتبط