۴ پاسخ

من خوردم هیچی نشد

برای چیه یادم میاد ازش داشتم ولی یادم رفته برای چی بود

براعفونت قارچی عالیه

من خوردم خیلی کم شد
الان شیرخشک میدم هرچی شیرافضاخوردم درست ندش

سوال های مرتبط