۸ پاسخ

جاش تنگه طبیعیه

منم از ۳۳هفته اینطوری میشه

منم گاهی اینطوری میشه

عزبزم طبیعی حال میکنه اکنجا باشه خب😂

واس من یبار قشنگ یه گوشه از شکمم اومد بالا سردم شده بود. پهلوهامو با چادر بستم خودشو ول کرد بچم

عزیزم احتمال داره خودت خسته باشی
یا گرسنت باشه
یا سردش باشه اینجور مواقع یه چیز شیرین بخور و به پهلو بخواب اگه شل شد و حرکت کرد اوکیه
اگه تو یه ساعت دوساعت کلا اینجوری بودی و حرکت نداشت برو دکتر

بچه ی منم همینه خب فک کنم اوکیه طبیعیه

مال منم گاهی اوقات همینجوری میشع

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان مُهَنّا💕 مامان مُهَنّا💕 ۳ ماهگی