جاش تنگه طبیعیه
منم از ۳۳هفته اینطوری میشه
منم گاهی اینطوری میشه
عزبزم طبیعی حال میکنه اکنجا باشه خب😂
واس من یبار قشنگ یه گوشه از شکمم اومد بالا سردم شده بود. پهلوهامو با چادر بستم خودشو ول کرد بچم
عزیزم احتمال داره خودت خسته باشی
یا گرسنت باشه
یا سردش باشه اینجور مواقع یه چیز شیرین بخور و به پهلو بخواب اگه شل شد و حرکت کرد اوکیه
اگه تو یه ساعت دوساعت کلا اینجوری بودی و حرکت نداشت برو دکتر
بچه ی منم همینه خب فک کنم اوکیه طبیعیه
مال منم گاهی اوقات همینجوری میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.