۵ پاسخ

دوتاش خوبه...من آپتامیل گرفتم

اپتامیل بگیر

ببین کدوم در دسترس تره داخل داروخانه های سمتتون که راحت گیر بیاری

مگه بیمارستان میزاره شیرخشک ببریم؟

بیمارستان به من گفت اپتامیل بگیر ....
فقط اگه وزن نوزادت کم بود (زیر ۳ کیلو) باید سیر خشک پره بگیری ... پره نان، پره اپتامیل و.... اگه بیشتر بود اپتامیل ۱ .... چون سنگینه معده شون اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای🩷🧁 مامان نون خامه ای🩷🧁 ۱۱ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان فسقلی هام مامان مامان فسقلی هام روزهای ابتدایی تولد