دوتاش خوبه...من آپتامیل گرفتم
اپتامیل بگیر
ببین کدوم در دسترس تره داخل داروخانه های سمتتون که راحت گیر بیاری
مگه بیمارستان میزاره شیرخشک ببریم؟
بیمارستان به من گفت اپتامیل بگیر ....
فقط اگه وزن نوزادت کم بود (زیر ۳ کیلو) باید سیر خشک پره بگیری ... پره نان، پره اپتامیل و.... اگه بیشتر بود اپتامیل ۱ .... چون سنگینه معده شون اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.