برای بیمارستان چه شیر خشکی بگیرم؟؟؟

۱۰ پاسخ

نگرفتم اگه نیاز باشه از داروخانه بیمارستان میگیرم

یگانه جان تا یک هفته سینه خودت بده بعد نیم درجه نیم درجه کمکی شیشه هم بده اونم شبا موقع خواب عمیقش ک حس نکنه

هیچی نگیر سعی کن فقط سی‌نت بگیره

شیرخشک بگیریم یعنی؟؟؟؟

اپتامیل پرونوترا عالیه

من آپتامیل گرفتم

ببلاک مدل کارتونیش،نساختش نان یااپتامیل

آپتامیل ۱

بیمارستان نمیزاره شیر خشک بدی

من آپتامیل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان آریا۵سال وآنیا مامان آریا۵سال وآنیا ۶ ماهگی