۷ پاسخ

آپتامیل

گیگوز۱

من بیومیل گرفتم

من نان گرفتم خداروشکر براش سنگین نی همونو میخوره

نان گرفتم

گیگوز بگیر فعلا چون بقیه بد گیر میان
ولی سعی کن از بیمارستان شیر خشک ندی والا دیگه شیرتو‌نمیخوره شیرت خشک میشه

نمیخوای شیر خودتو بدی؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان نون خامه ای🩷🧁 مامان نون خامه ای🩷🧁 ۱۲ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی