۳ پاسخ

برا بیمارستان باید شیر خشک برد؟ نمیدونستم 🤔

پوشک مای بیبی میگن خیلی خوبه و چسباش شل نمیشه . شیرخشک هم اپتامیل یا نان خوبه

شیر خشک آپتامیل ساده ۱ بگیر و پوشک مولفیکس سایز یک

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩷🧁 مامان نون خامه ای🩷🧁 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان آریا۵سال وآنیا مامان آریا۵سال وآنیا ۶ ماهگی