مامان جان بدون تجویز پزشک شیرخشک نگیر
اگر نیاز باشه خودشون بهتون میگن
و اینکه الان خیلی آلرژی به پروتئین گاوی زیاد شده
بهتره متخصص اطفال بهتون معرفی کنه
با توجه به وزن بچه و نیازش
من ببلاک گرفتممن ببلاک گرفتم
من طبق تجربه ی مامان ی دونه ببلاک گرفتم تو بیمارستان همراهمون باشه ضرر نداره که تهش خودمون میخوریم🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.