بچه‌ها میخوام برای بیمارستان شیر خشک بگیرم
چه شیر خشکی خوبه؟؟

۳ پاسخ

مامان جان بدون تجویز پزشک شیرخشک نگیر
اگر نیاز باشه خودشون بهتون میگن
و اینکه الان خیلی آلرژی به پروتئین گاوی زیاد شده
بهتره متخصص اطفال بهتون معرفی کنه
با توجه به وزن بچه و نیازش

من ببلاک گرفتممن ببلاک گرفتم

من طبق تجربه ی مامان ی دونه ببلاک گرفتم تو بیمارستان همراهمون باشه ضرر نداره که تهش خودمون میخوریم🙂

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩷🧁 مامان نون خامه ای🩷🧁 ۱۱ ماهگی
مامان آریا۵سال وآنیا مامان آریا۵سال وآنیا ۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی