اره بابا یک کاملتره تازه
اره سیر میشه نترس منم برا پسرم پیدا نمیکنم اپتامیل 2
عزیزم هر چی گیر اومد بگیر تو این وضعیت
هیچ ایرادی نداره، اتفاقا شماره ی پایین تر شیرخشک مقوی تر و سیرکننده تر هستن
هر چی گیر اومد بگیر عزیزم تو این شرایط
من که شیر خودمو میدم دلهره و استرس واسه بچه های شیر خشکی هم دارم😭
اره عزیزم فرقی نداره ضعیف تره بده اشکال نداره
چند تا میخوره هر وعده؟شیر خشکیه فقط؟
اره هیچ مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.