۸ پاسخ

اره بابا یک کاملتره تازه

اره سیر میشه نترس منم برا پسرم پیدا نمیکنم اپتامیل 2

عزیزم هر چی گیر اومد بگیر تو این وضعیت

هیچ ایرادی نداره، اتفاقا شماره ی پایین تر شیرخشک مقوی تر و سیرکننده تر هستن

هر چی گیر اومد بگیر عزیزم تو این شرایط
من که شیر خودمو میدم دلهره و استرس واسه بچه های شیر خشکی هم دارم😭

اره عزیزم فرقی نداره ضعیف تره بده اشکال نداره

چند تا میخوره هر وعده؟شیر خشکیه فقط؟

اره هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی