حالتون خوبه 🥲
خدایا مواظب بچه هامون باش

۵ پاسخ

ن خوب نیستم وقتی یه عده خنگ خوشحالن از، این شرایط💔

امروز هم خودم کلی ترسیدم هم دخترم خیلی گریه کرد عصبی شدم
خدا لعنت کنه آمریکا و سگ هارشو

نه از استرس تهوع دارم فقط گریه میکنم

خدایا خودت مواظب مردم کشورم باش

الهی آمین

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۷ ماهگی