از ترس و استرس میلرزیدم خیلی بد زدن
آره سر صبحی با استرس بیدار شدیم بیچاره همسرم هراسان میگفت روی بچه رو بپوشون یهو شیشه اینا میریزه. نگران آینده و بچم هستم اینا هم شبا برن پرچم تکون بدن واسه خودشون حال کنن تروخدا اندکی تفکرررر آینده ی ایران فلج شد
ایدم و پیستون سازی بوده .طرفای شهرک صنعتی . خدارو شکر تخلیه شده بود از قبل 😔کسی آسیب ندیده
همین نیم ساعت پیش در و پنجره های ما لرزید با اینکه دو ساعت با تبریز فاصله داریم
صبحمون رو با ترس و لرز شروع کردیم
انگار شهرک های صنعتی بوده بیچاره کارگرها😭
🥺🥺🥺🥺
صدای انفجار خیلی زیاد بود سقف خونه میلرزید نمیدونم کجا رو زدن ولی واسه شهرک صنعتی سمت غرب گفتن تخلیه کنن
کدوم طرف بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.