۴ پاسخ

تنبلی کلا نامنظم می‌کنه
هم ممکنه جلو بندازه هم عقب هم ممکنه اصلا پریود چند ماه قطع بشه.
کیست هم همین کارو می‌کنه.

سونو بری معلوم میشه از کیسته یا تنبلی

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

کیست و‌تنبلی پرویدی‌رو‌عقب میندازن و‌باعث نامنظم‌شدنش میشن

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری