کسی بوده بچش عرضی باشه سزارین کنه؟

۵ پاسخ

من عرضی ام و تمام تلاشمو دارم میکنم سفالیک بشه
چون یه عمر ورزش کردم برا زایمان طبیعی 😁

عزیزم‌من بچم از۲۸هفته عرضی بوددکترم گف میچرخه تا۳۹هفته بعدمن ۳۸هفته دکترم بادستش معاینه کرد گف امکان نداره‌بچرخه دیگه صدرصد سزارینی نامه بستری داد قراربود ۳۸هفته و۵روز برم عمل شم بیمارستان‌گف سونوباید بدی سونودادم‌ چرخیده بود🥲 دوروز بعدش طبیعی زایمان‌کردم😂پسرم خیلی شیطون بود چرخید ولی همه‌میگن‌‌بچه لحظه ی اخر‌میچرخه

آخرین سونو عرضی باشه بعیده بچه بتونه بچرخه
جاش تنگه فسقلی

من نفهمیدن با سنو دو روز با طبیعی زجرم دادن آخرش یه دکتر دیگه اومد معاینه کرد گفت عرضیه ببرید سز

سزارین میشی

سوال های مرتبط