منم بچه عرضیه تو پهلوهامه وقتی رو پهلو میخوابم حس میکنم دارم یه جاشو له میکنمم
وای برای منم همش تو پهلو هامه میخوابم زیرم میمونه
منم حرکاتشو دو روزه تو پهلوم حس میکنم یعنی لگد میزنه قشنگ از پهلو مشخص میشه این یعنی بچه عرضی شده؟
نگووو من اصن شبا خاب ندارم روزاهم ب پهلو ک میشم از یه طرف برا سرش از یه طرف برا پاهاش نگرانم اصن یه وضعیه
مال من سفالیکه پاهاش تو پهلوهامه
من هر یه رب پهلو ب پهلو میشم به هرطرف میخابم تکون میخوره
بچه منم عرضی بود خیلی سخت بود خوابیدنم
برای منم تو پهلوهامه ولی نمیدونم کدوم سرش کدوم پا ب سختی ب پهلو میخوابم
منبچه اولم تا هفته ۳۵ عرضی بود
فقط استرس داشتمسرش له نشه😅
اذیت نبودم نسبت ب اینبچم کبریچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.