امگا٣ از هفته چندم مينويسن؟

۱۵ پاسخ

16هفته

من از اول بارداریم یروز در میون میخورم و باید تا آخر بخورم

به من نداده دکترم

من خیلی وقته دارم‌میخورم‌ هفته ای دوتا

از ۱۶هفتگی دارم میخورم هفته ای یکبار

برا من ننوشت یه مولتی ویتامین داد گفت توش امگا و زینک و کلسیم هست

من از هفته ۱۴ ب بعد دکترم داد مصرف کردم

به من از ۱۹ هفته داده گفته هفته‌ای یکی

برای من از هفته 20 نوشتن

از ۱۳ هفته نوشت برام

دکتر من که نداد گفت هفته ای دوبار ماهی بخور😐

من از 17 هفته هفته ای 2تا

۲۲ هفته

من از ۱۶ هفته دارم هفته ای دوتا میخورم

شاید اصن ننویسند برات اگه نیاز نباشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی