۱۳ پاسخ

مامان احمد درخواست بده

من یادمه هفته اب دو بار میخوردم دوشنبه چهارشنبه از اول همونطوری خوردم تا اخر چهل روزگیم

دکتر من میگفت یک روز درمیون بخور که چاق نشی

دکتر باید بهت بگه
معمولا هفته ای یکبار یا دو سه روز درمیون میگن ، البته بعضیام کلا نمیدن مثل دکتر من گفت نخور خوب نیس

دکتر منم گفته بود یک روز در میون

به من گفته هفته ای دو تا ولی من یه روز در میون میخورم

یک روز درمیان

باردار بودم دکتر گفته بود هفته ای دو بار بخورم

نه عزیزم هرروز نباید بخوری یه روز در میون یا دوروزی یدونه باید بخوری

گردو و ماهی بخور
گردو هر روز بخور یه مشت امگا۳ داره

من یک روز درمیان میخوردم

نه هففته ای ۳تا

من هر روز میخوردم

سوال های مرتبط