سلام مامان ها برا اسهالی چی بدم به دخترم ؟؟؟

۸ پاسخ

پودر سنجد

موز
کته و ماست
سیب زمینی آبپز
سیب و رنده من تغییر رنگ بده بهش بده بخوره
دارو هم
پودر بایو لاکت یا کیدی لاکت و با ماست قاطی کن روزی یک ساشه
قطره پدیا ول زینک
محلول وان لایت

شیرخشک اگه میخوره یک پیمانه شیر خشک بیشتر بریز
سیب رو بپیچ به فویل روی شعله پخش کن بپز بده بخوره

پودر کیدی لاکت بده هر روز یع ساشه
شربت زینک ، هر 12 ساعت 5 سیسی

موز و شربت نئو زینک

پودر کیدی لاکت،محلول او ار اس،شربت زینک

موز.قطره پدی لاکت

عزیزم قطره رامنوفلو

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی