نه گلم استرس به خودت نده هیچی نیست خوب میشه
ولا منم امشب اینجوری شدم
ان اس تی باید بدی با سونو واژینال که معلوم شه علت چیه شایدم از نگرانی استری مشکل گوارشی پیدا کردی من حدسم اینه
این درد رو تو اکثر تاپیک ها دیدم که خانوما میگن احتمالا از استرسه☹️
میگم ک درخواست دادم قبول کن
منم دل پیچه دارم، یعنی نشونه زایمانه؟
چیز نفاخ نخوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.