۳ پاسخ

دمنوش

از خود عطاری ها بپرس.من یادمه دخترم ۶ماه اسنا بود سرماخورده بود همه میگفتن اویشن اما از عطاری پرسیدم گفت به هیچ وجه با بچه کوچیک اویشن نده.تو این اویشن نداره ولی اگر عطاری کاربلد اطراعت هست بپرس

من یبار عطاری میخواستم دارو گیاهی بگیرم گفت بچه ای که غذا میخوره دارو گیاهی هم میشه بخوره ولی کم بده

سوال های مرتبط