واقعا رو مخع وخصوصا سرماخورده باشه دخترم چند روزه هیچی نمیخوره واقعا نگرانشم🥲
معمولا تا بزرگسالی ادامه داره
من دخترم نه شیر میخورد نه غذا.عذابی کشیدماا.
الان ۱۰ سالشه، خداروشکر از ۸سالگی خوب شد.الان دیگه میگم کم بخور.
نگران نباش.خوب میشن
پسرم ک الان کلاس لوله بد غذا موند
شیرشو قطع کردی؟
سوال منم هست والا پسر منم کلا لب به غذا نمیزنه 😑
از تجربه ایی که با بد غذایی دخترم داشتم تا ۶ ۷ سالگی که الان هست خوب شد و کمی بهتر شده
من با گوشی به زور میدم
من بازم امشب گریه کردم و تا سر حد مرگ حرص خوردم برای این غذا نخوردند
من شروع کردم سانستول میدم یکمی بهترشده ولی خوب نه فعلا
معمولا تاپایان دوره ی ابتدایی،البته بعضی ها از اول خوش غذا هستن
منکه. حس میکنم تا نامزدی پسرم😑😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.