این غذا نخوردن بچه ها تا چه سنی ادامه داره؟؟؟

۱۲ پاسخ

واقعا رو مخع وخصوصا سرماخورده باشه دخترم چند روزه هیچی نمیخوره واقعا نگرانشم🥲

معمولا تا بزرگسالی ادامه داره

من دخترم نه شیر میخورد نه غذا.عذابی کشیدماا.
الان ۱۰ سالشه، خداروشکر از ۸سالگی خوب شد.الان دیگه میگم کم بخور.
نگران نباش.خوب میشن

پسرم ک الان کلاس لوله بد غذا موند

شیرشو قطع کردی؟

سوال منم هست والا پسر منم کلا لب به غذا نمیزنه 😑

از تجربه ایی که با بد غذایی دخترم داشتم تا ۶ ۷ سالگی که الان هست خوب شد و کمی بهتر شده

من با گوشی به زور میدم

من بازم امشب گریه کردم و تا سر حد مرگ حرص خوردم برای این غذا نخوردند

من شروع کردم سانستول میدم یکمی بهترشده ولی خوب نه فعلا

معمولا تاپایان دوره ی ابتدایی،البته بعضی ها از اول خوش غذا هستن

منکه. حس میکنم تا نامزدی پسرم😑😄

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۳ سالگی