تاپیک قبل از شما هم همبن بود
منم دیروز در همین مورد تاپیک زدم برو بخون
دغدغه خیلی از مادرها شده حرف زدن متاسفانه و دخترم بردم دکتر گفت تاخیر گفتاری زیاد شده
فعلا فقط امگا ۳ بده بهش شماهم همینکارو بکن
تا 3نهایت 4سالگی
تا 3 سالگی بعدش باید ببری گفتار درمانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.