سلام خانم سونو بقایا شکمی هست یا واژینال.؟

۱۱ پاسخ

واژینال هستش
واژینال مطمئن تر ..من بقایا داشتم شکمی نشون نداد ولی واژینال نشون داد

از من هر دو‌ انجام داد

شکمی هست

اگ از بین رفته جگر گوسفندی بخر خودت سقط کن بیمارستان بری فقط استرس میدن من یکیو تو ۸هفته یکی رو تو ۹هفته خودم با جگر گوسفندی و پیاده روی سقط کردم و کار سنگین نکن چون رحم الان حساسه

برا من شکمی بود

واژینال

من شکمی گرفت ازم

من تو بیمارستان که سقط کردم بردنم شکمی ازم سونو گرفتن
بعدش که مرخص شدم رفتم پیش دکترم نوشت سونو واژینال که یکم بقایا داشتم اونم دکترم گفت با پریود دفع میشه موند پریود شدم بعدش دوباره رفتم پیشش نوشت سونو واژینال
واژینال خیلی دقیقه

شکمی

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

واژینال

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری