نوزاد۶ماههه وزن هفت و نیم قد ۱۶۷دختر خوبه؟

۱۲ پاسخ

عالیه

خدا نگهدار خودت دختر باشه
هزار ماشالا خیلی خوبه عالیه اصلا 🥺😍

ماشالا من قدم ۱۵۵🙁😂

بهداشت نگفت قدش بلنده🤣🤣🤣
خیلی قدش بلنده چجوری راه نمیره

جو نگیریدتون‌گفتم بخندید از این حال هوا دربیاید

بستگی به قد و وزن تولدش داره،،،به دفترچه نگاه کن ببین وزن و قدش رو نموداره یا نه

قد۱۶۷😳؟؟؟

قند و عسلت هم قد منه😁😍

اشتباه نمیکنی برا قدش؟؟؟!!!

اره عزیزم دختر منم همینقده‌دقیقا بهداشت گفت خوبه جای نگرانی نیست
تازه وزن تولدش ۳۸۰۰بود

موقع تولد چند بود

اووو حالا چرا اینجوری میکنین معلومه که منظورش۶۷بود🫠اخه بچه مگه۱۶۷ میشههه اشتباه تایپی بود

ماشاالله قدش ازمنم بلندتره

من الان قدم ۱۵۵ دختر شما چجوری ۱۶۷عه؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی