۵ پاسخ

کسی پرونوترا میخواد؟ من اضافه دارم

عزیزم پیگیر شو چون دارو میخوری بهداشت بهتون شیرخشک یارانه ای میده هام شیر خشک های خوبی هستن...برو معاونت پیش خانم نجار شهری بهش بگو دارو میخورم دارو هاتون رو ببر بهت میگه وی بیا کمیسیون ...

پرونونرا نگیر آخه اصلا نیست امروز کلی گشتم فقط ۳تا گرفتم

پرونوترا بهتره چون آهنش بیشتر هست اگه بچه آن بخوره چون شیرینیش یکم کمتره

ساده چرا هست .

سوال های مرتبط