خانما شیرخشک‌ببلاک ای ار چرا حل نمیشه‌تو اب؟؟؟

۱۷ پاسخ

برای رفلاکس دخترم دکتر داده.باید با اپتامیل قاطی کنم

باید با قاشق هم بزنی

با شیشیه تکون نده کف کنه دل درد بگیره اول نصف آب رو بریز پیمونه هم تیکه تیکه بریز یک پیمونه یک پیمونه بریز یکم با قاشق حل کن مابقی آب رو بریز بعددورانی تکون بده ۷ دقه بزار بمونه بعد بده

من هر پیمونه که میریزم دورانی تکون میدم حل میشه بعد یکی دیگه

وای خیلی سخته منم بیو میل ای ار میدم
روز خوبه باز وقتشو می‌دونی چند دقیقه قبل آماده می‌کنی شب ناجورها بچه بیدار میشه گریه می‌کنه تا تو هم بزنی تلف میشه خوابشم میپره

دختر من دل درد میشه ببللک ای ار میدم ، میگم شاید سنگینه برا معده اش ، علتش چیه؟!نظری دارین

با قاشق هم بزن سریع اب رو یکم داغ تر بریز بعد دوباره دورانی با شیشه هم بزن

من با قاشق حل میکنم

با قاشق هم بزن

طبق دستوری که روش نوشته اول دو سوم آب و می‌ریزی بعد شیر خشک و اضافه کن تکون بده بعد مابقی آب رو بریز
مثلاً اگر ۲ پیمانه میخای درست کنی ۴۰ تا آب بریز ۲ پیمانه شیر تکون بده بعد دوباره ۲۰ تا آب دیگه

ای ار خیلی چربه دیر حل میشه باید زیاد قاطی کنی

ای آر همینه منم بیومیل میدم حل نمیشه کم کم بریز و همزمان با ریختن توی آب شیشه رو دورانی بچرخون

من بیومیل ای ار میدم همینه
رفتم همزن خریدم ازینا ک برا قهوه س که فوم میشه
۱۰ ثانیه ای حل میشه

هووو خیلی سخته اصلا هل نمیشه برو عوضش کن کلا ای ار همینه خیلی سخته

چون مسخرس منم یکماه نان ای ار دادم بچش اصلا حل نمیشد آخر رفتم پیش دکترش عوضش کردم

آره خیلی سخته. منم مدتی استفاده کردم. خیلی بد بود

جوری ک رو قوطی زده اماده کن خبلی باید هم بزنی دورانی حل نمیشه قشنگ شیشه رو تکون بده

سوال های مرتبط

مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی