۱۰ پاسخ

من معمولا سه سی سی میدم

دو سی سی

روى خودش زده ، الان ميتونى ٥ سيسى بدى

توی بروشورش باید نوشته باشه
من از 2 ماهگی به پسرم میدم
قبلاً 5 تا قطره چکان بود
الان شده 10 تا
میتونی5 تا صبح بدی 5 تا هم عصر

دو سه سیسی مجازه بده

یکم نباتداغ بده

پسرم سر و بدنش داغه تب سنج زدم ۳۶بود تب داره ینی اگه کسی میدونه بگه

عرق نعنا رو با اب جوشیده قاطی کن بده

با سرنگ ۳ سی سی بده قنداق عرق نعنا هم عالیه

دو سیسی بده

سوال های مرتبط

مامان مهدی و علی مامان مهدی و علی ۱۷ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان🐣 مامان آیهان🐣 ۱ سالگی
مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 ۱ سالگی