۱۵ پاسخ

منم هنوز نشدم عزیزم از اردیبهشت اقدامم
توکلت به خدا باشه انشالله به زودی جفتمون باردار میشیم

توکلت بخدا باشه نا امید نشو
من شرایطم خیلیم خوب نیس ذخیره تخمدانم پایینه و میگن یائی زودرسه چندتا دکتر رفتم دارو و یکی هم کلا نامیدم کرد خیلی ناراحت بودم ولی الان ول کردم این ماه تصمیم گرفتیم اقدام کنیم اصلا دکتر نرفتم قبلش میخوام ببینم نتیجه چی میشه که خب زیادم به جواب گرفتن دل نبستم میدونم که باید تلاش کنم ومداوا بشیم حالاهردومون فرقی نداره ، از زندگیت لذتشو ببر ،یه روزی نی‌نی کوچولو در خونتو میزنه که انتطارشو نداری

ناراحت نباش عزیزم رحم مثل گل میمونه باید آنقدر آبیاری بشه تا جوانه بزنه عزیزم صبر داشته باش و ایشلا خدا بهت یه غنچه خوشگل میده.❤️🫂

الان همه همینن شما حجم استرس رو ببین دیگه

هرچیزی به موقعش اتفاق میوفته اینو بارها تو زندگیم تجربه کردم

منک مشکل از شوهرمه خداروشکر میکردم که زود اقدام کردم فهمیدم

منم یکسال و نیم اقدامم

چندماه اقدامی

اصلا ناشکری نکن
بگو خدایا هر چی به صلاحمه بزار پیش روم
بگو اول به اونایی که ندارن بده بعد به من بده
خدا شاهده دعا در حق دیگران اول برا خودت اجابت میشه

همیشه دنیابرعکس کارمیکنه غصه نخورتوتنهانیستی یه روزی سهم دلت ومیگیری فقط صبورباش وناامیدنشو

ناامید نباش عزیزم من خودم بعد از دوسال کلی دکتر رفتن باردار شدم انشالله شما هم باردار میشی به امید خدا

برو بادکش گرم رحم و تخمدان انجام بده ، یه حجامت عام تو و همسرت انجام بدین. صبحونه سه شیره و ارده بخورین ، روزانه بغیر از ایام قاعدگی دمنوش رازیانه بخور ،و شکمت رو هرشب با روغن ماساژ بده ، ورزش و حرکات نرمشی فراموش نشه

والا منم موندم
البته من ۳سال و نیم جلوگیری کردم طبیعی
الان ماه سومه اقدامم

تایک سال طبیعیه

نا شکری نکن عزیزم ایشالا که میشه امیدت. ب خدا باش خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان یارِ امام زمان (ع) مامان یارِ امام زمان (ع) هفته چهاردهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری