خانوما بچه بریچ باشه باید سزارین بشیم؟

۵ پاسخ

آره.

سزارین خوشتره اگر نسورا برو خودای خوت شکر که🥹

اره سزارین میشه
تا ۳۶هفته می‌چرخه بچه بعد ۳۶هفته دیگه نمیچرخه اگه سفالیک باشه طبیعی
بریچ و عرضی هم سزارین میکنن

اره عزیزم

تو هفته ی شما هنوز میچرخه
اگه اخر حاملگی نچرخیده باشه سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دل آرام😌 مامان دل آرام😌 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد