۲ پاسخ

عزیزززم مگه دهن بچه بیچاره چقدر جا داره که کل هاله سینه رو بگیره😢 خدایی نکرده خفه میشه بچه
میگن نصف هاله سینه رو همراه نوک بگیره خوبه
اونم بستگی ب این داره که نوک سینه بزرگ باشه یا کوچیک
بزرگتر باشه کمتر میگیره اگه کوچیکتر باشه هاله بیشتری رو میگیره

کامل که نمیشه کرد تو دهن بچه،همین که مطمئن بشی قشنگ نوک رو گرفته و مک میزنه و هوانره تو دهنش به نظرم اوکیه،من که همینطورم

سوال های مرتبط