بخداکه ظلمه درحق بچه.کلی اسیب میبینه میدونم شرایط برای همه سخته .ولی اگرتوان خرید پوشک ندارید کهنه بببندین..نه اینکه بچه رو تواین سن کم اذییت کنید.
بذار یکی دو ماه دیگه بگیر
بچه ها از پیپی میترسن باید براش قصه بگی مثلا بگو بیا ببینیم پی پی ات شبیه چیه؟ یا بگو بیا پی پی رو اب بگیریم تا بره پیش مامانش
الان خیلی زوده شب ادراری میگیره بزار خودش زبون باز کنه کم کم میگ
بچه کوچیک هنوز موقع از پوشک گرفتن نیست
استرس و اضطراب نده به بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.