۵ پاسخ

پسرمن سیر نمیشه این حرکت میزنه
من فکر میکردم دل‌درد داره ولی وقتی این کارو میکرد بهش شیرخشک دادم فهمیدم شیرم سیرش نکرده

بلند کن اروغ بگیر دوباره شیر بده

یا نفخ داره یا ریفلاکس داره
حالا اگه وزن میگیره ریفلاکس نیست

این یعنی آروغ دارم بلندش کن آروغ بگیر

نفخ داره آروغشو بگیر ده دقیقه ای یبار آروغ داشته باشه بدش میاد شیر بخوره دیگ روز می نه شکمشو ماساژ بده پاهاشو فشار بده تو دلش تامی تایم بزارش رای باسنشو با دست آروم باز کن بزار اگر باد داره خارج شه قطره بی بی کر یا پدی لاکت برا کولیک خیلی خوبن بگیر بده شبی ۵ قطره بهش

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی