۲ پاسخ

یکم پاشو راه برو بعد چیز شیرین بخور اگ‌دیابت نداری بخواب ب پهلو بچه بیدارشه جابجاشه شاید بدجایی

دقیقا الان منم همین حالتو دارم چرا؟؟؟

سوال های مرتبط