۳ پاسخ

همین الان زدن

یندرعباس
اگع بگم استرست بدتر میشه
از صبی بوووم بوووووم
چوری میزنن خونه میلرزه پرده ها میلرزن
یه سه چهار ساعتی اروم بود
از بعد از اذن مغرب شروع کردن ب زدن
انگار خونه زیر پامون یهو خالی میشه

شیراز هستیم همین الان صدا انفجار اومد

سوال های مرتبط

مامان 🧸𝒩𝑜𝓎𝒶𝓃🧸 مامان 🧸𝒩𝑜𝓎𝒶𝓃🧸 ۲ سالگی