۵ پاسخ

دختر من زردی نداشت ولی دائم بدنش داغ میشه همش فک میکنم تب داره و خیلی میترسم دائم با تب سنج چک میکنم امروز هم بردمش دکتر گفت اگه دمای بدنش زیر 37.5 باشه مشکلی نداره

اره زود زود با تب سنج تبشو بگیر

اره پسرمن زردی ادامه دار داره و تنش داغ
دماسنج بزار ببین بالای 37/5نباشه

نباید زیاد لباس تنش کنی با گرما زردیش بیشتر میشه

آره هه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی