خانوما بچه های شمام کم شیر میخورن؟

۲ پاسخ

آره..مال منم ...حالا من یه کاری کردم ولی چت جیبیتی گفت نکنم، من به خاطر این که وزنش کم نشه هر دو ساعت دوتا پیمونه شیر دادم و میخورد

بله عزیزم یه مدتی هست که خیلی کم شده شیر خوردنش و میگن طبیعیه

سوال های مرتبط