۵ پاسخ

بشینید شبکه ۳ و خبر رو ببینید

هیچی بی خبری در بی نتی و بی ماهواره ای بسر میبریم

من هر تاپیکی میزنم نمیاره نمیدونم چرا

پیاما ب زور میاد منم حوصلم رفته🫠🫠🫠

والا پیاما نمیاد

سوال های مرتبط