۹ پاسخ

من ۵۰تاییشو گرفتم یکوصد

۶۵۰ هس ولی قیمت جدید خورده باز شده ۹۵۰

من رفتم الان خریدم۵۸۸

ما امروز گرفتیم ۶۰۵

امشب رفتم گفت شده هشتصدو خورده ای منم نخریدم

۶۵۰هست

۶۰۰ خریدم امشب

چرا هانیز نمیگیری خیلی خوبه که بزرگ چسبای عالی ابگیری فوق العاده. من تا الان مولفیکس استفاده میکردم بعد هانیز فهمیدم چه اشتباهی میکردم

من ۶میگیرم ۶۵۰

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان امیرعلی و دخملی مامان امیرعلی و دخملی ۱ سالگی
مامان ارمین👶 مامان ارمین👶 هفته سی‌وهفتم بارداری