سلام مامانا وقت بخیر.
شیر خشک سوپر امیل چطوره

۴ پاسخ

خوبه من میدم بیومیل هم خوبه

عالی هم وزن دهی خوبی داره هم برای بچه های کولیک و رفلاکس عالیه البته نظر شخصی منه از یکماهگی دارم بهش میدمد

عالی عالی

ی دختر من خوب نیفتاد وزندهی نداشت

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری