خانومای اهوازی ،اهواز ارومه یا نه

۵ پاسخ

منم دزفولم...خونم ب شدددت صدامیده

دزفول و اندیمشک رو زدن ما شوش دانیال هستیم خونه هامون لرزیدن و صدا رو شنیدیم

همین الان خونه لرزید اره

ولا ما ک شوشتر هستیم ن اصن نمیتونیم بخوابیم با ای سروصدا

فعلا که اره

سوال های مرتبط

مامان ❤️ملکه های من❤️ مامان ❤️ملکه های من❤️ ۳ سالگی
مامان ayhan مامان ayhan ۴ سالگی
مامان نانا مامان نانا ۳ سالگی
مامان ماهان وحسین مامان ماهان وحسین ۳ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی