بنظرتون دخترم شره یا آرومه؟
#تایپیک موقت

تصویر
۱۱ پاسخ

به نظر میات شر باشه
خوشکل خانم

دلت میاد دختر به این جیگری بگی شر ؟؟؟ ایشون یه عدد خوشمزه بلا هست 😍معلومه آتیش میسوزونه خداحفظش کنه 😘

شرارت از چشماش می‌باره 😁

مثل دختر من سلیطه اس

بنظرم شر میتونه باشه😅

شیطون

شرررررر

ب نظر میاد شرو شیطون باشه فسقلی

هر چیه قشنگقه😍

به نظر میاد شیطون بامزه باشه

جفتش😅😍

سوال های مرتبط

مامان ماهان وحسین مامان ماهان وحسین ۳ سالگی
مامان بَشَم😎 مامان بَشَم😎 ۳ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی