کیا زایمان سزارین کردن و پشیمونن؟

۱۲ پاسخ

من سزارین بودم و ۱۰۰بار دگ ام برگردم بازم انتخابم سزارینه

از سزارین کمتر کسی پشیمون میشه عزیزم
اگه جای خصوصی بری با دکتر خودت عملت کنه و بخیه بزنه واقعا عالیه سزارین
ولی اگ جای دولتی بخوای بری با دکتر شیفت و بخیه هارم کاراموزا بزنن یکم سخته شرایط...

طبیعی فقط همونجا اذیت میشی بعدش راحتی

من پشیمونم اصلا به درد نمیخوره خیلی اذیت میشی

من سزارین کردم راضی ام

من ی تجربه خیلی بدی دارم الانم میترسم ۱۸روز دیگ باید زایمان کنم ی وضع بدی دارم استرس اصلا نمیدونم قراره چی بشه نگرانم

من سزارین بودم پشیمون نیستم برگردمم عقب بازم سزارین میشمممممممم 🙂

من وسط طبیعی خودم گفتم ببرینم سزارین زنگ زدم ب‌دکترم اومد اصلا پشیمون نیستم بعدش راحت بودم فعالیتامم خودم کامل انجام دادم خداروشکر برا من اوک بود

البته اورژانسی شدم اما همونم پشیمون نیستم

منکه اصلا نیستم

من سزارینم و پشیمونم البته من خودم نخواستم سزارین اجباری بودم

من بعد دوتا خیلی سنگین بود
می‌خوام ویبک کنم
سزارین یکی دوتاش قشنگ بقیش خطر مرگ خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی