۴ پاسخ

دخترم ۳۷ هفته با وزن دو و ششصد سزارین بدنیا اومد

من خودم سزارین بودم و دو و نیم کیلو به دنیا اومدم .

دختر دایی من بچه کوچولو بود ولی تپلی🥹خیلی ناززززز بود

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی