۱۲ پاسخ

ایشالله نمیره

احتمالش هست عزیزم که بره دستگاه
احتمال هم داره که نرن دستگاه و مشکلی نباشه ، خدا بزرگه بسپار به خودش انشاالله مشکلی نباشه و دستگاه نره

دوست من 2600بود
نه اتفاقا

ممکنه سه چهار روز بره

نه نمیرع

دوستم سونو داده بود وزن بچش تو سونو ۲۴۰۰ بود دنیا که اومد ۲۱۰۰ شده بود، اما خداروشکربچه ش دستگاه نرفت ولی خیلی کوچولو بود

نه عزیزم وزنش عالی
نمیره دستگاه
نهایت یه ۲۴ساعت ک خودت اونجایی بهش اکسیژن بدن

بستگی به تنفس شون داره

آبجی های من ۳۵ هفته دنیا اومدن باوزن ۲۲۰۰ و ۱۸۰۰ دستگاه نرفتن کامل بود

احتمال داره

نه خوبه که وزنش

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی