۷ پاسخ

من 35هفته 2700بودم. . ریزه 2400

من ۳۶هفته ۲۹۰۰

من‌ زایمان کردم دقیقا ۳۶ با وزن ۲۷۰۰

هم تختی من

من ۳۸ زایمان کردم ۲۴۰۰ بدنیا اومد.
ریز هست ولی خب کم کم با شیر بزرگ میشه دیگه.فقط یکم بغل کردنش سخته که خب با قنداق سوییسی و اینجور چیزا حله

بله خب چرا اینقدر زود؟

من ۳۸هفته ۲۸۰۰بود بازم ریزه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی