۵ پاسخ

عزیزم حتما ب پزشکت بگو اگ خدایی نکرده مسمومیت باشه زود متوجه بشی

خنکی بخور از کبدت اگه قطع نشد باید آنزیم کبدی

من هم هفته های اخر پاهام اینقد میخاریدن که زخم میشدن
اشکالی نداره
بخاطر اینه که همش یه جا نشستی خون جریان نداره تو پاهات درست

منم مشکل شمارودارم خارش شدیددارم

خارش خوب نیس🥴 به دکتر بگو

سوال های مرتبط

مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی