واسه چی سونو واژینال دادی ؟؟مشکل خاصی داشتی
والا ادم عادی با واژینال لکه بینی پیدا میکنه چ برسه به باردار
شیاف نداری بزاری؟
اصلا چرا واژینال رفتی باید شکمی میرفتی واژینال خاطره بدی باهاش دارم 😭
ممکنه اطراف دهانه رحم رو زخم کرده باشه یکم. بنظرم با دکترت درمیون بزار
احتمال خیلی زیاد دهانه رحمت نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.