از وقتی از سونو واژینال اومدم لکه بینی دارم چیکار کنم رقیقه لکه بینیم

۵ پاسخ

واسه چی سونو واژینال دادی ؟؟مشکل خاصی داشتی

والا ادم عادی با واژینال لکه بینی پیدا میکنه چ برسه به باردار

شیاف نداری بزاری؟

اصلا چرا واژینال رفتی باید شکمی میرفتی واژینال خاطره بدی باهاش دارم 😭

ممکنه اطراف دهانه رحم رو زخم کرده باشه یکم. بنظرم با دکترت درمیون بزار
احتمال خیلی زیاد دهانه رحمت نیس

سوال های مرتبط