پسر منم تب داره 🥺😥
پاراکید بده لباساشو کم کن پاشویه بکن عزیزم،خیلی سخته بچه مریض بشه مخصوصا تب بکنه🥺
حالتو میفهمم گلم خداقوت بهمون🌹🤍
پسر منم تب داشت سیب زمینی گزاشتم رو شکمش آمد پایین
عزیزم گل ختمی داری خونه. بنداز تو آب رنگ میگره بده بهش آب رو آتیش ...نداری همو استامینوفن بزن .... جوراب آغشته به ابلیمو پاش کن کف البته آبلیمو بزن
عزیزم از شیاف یا پاراکید استفاده کردی ؟
پاشویه کن لباسشو کم کن
استامینفون هر ۴ساعت بده
نزار ۴ساعت کامل باشه ی ربع زودتر بده
خمیر نون درست کن ی کوچولو ارد گندم و اب بزار رو پیشونیش سریع سریع سریع خنک میشه بدنش
با آب لیمو بیار پایین به زیر بغلش بکش ب زیر پاهاش بکش
پوشک بچه رو باز کنید لباسش کم کنید قطره استامینوفن بدین ..بنفشه تو آب بریزید صافش کنید بدید بچه بخوره نمیتونه بخوره با قطره چکان بدید
اگه شربت استامینوفن داری نصف وزنش به سی سی بده
اگه نه شیاف استامینوفن بذار
استامینوفن ندارین گلم
یا شیاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.