مرکزی باز بود بچه من واکسنش رو زد
منم امروز کلی کار دارم از بهداشت و درمانگاه 😢
ن دیگه تعطیلی عمومی
باز صب یه زنگبزن شاید بازشد
وای پسر من واکسن داره تازه الانم سه روز دیر شده😭😭😭😭
نه دیگه گفت ۷ روز تعطیله همه جا
بچه منم واکسن داره !! ای بابا تعطیل شد
نه یک هفته تعطیلی کامل
رهبر فوت کرده بهداشت بنظرت بازه ؟!!!
شبکه خبر اعلام کزد تا هفت روز تعطیل عمومی هست
یه مرکز بهداشت مرکزی باید باز باشه همه رو ک تعطیل نمیکنن
الان شبکه خبر اعلام کرد ۷ روز تعطیل
فردا بچم واکسن داره ینی بسته هس
چطورچی شد
البته دیروز
من امروزرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.