۳ پاسخ

مگه الان دیگه ریه بچه کامل نیست؟

چرا اینقدر دیر امپول ریه میزنی

وا نترس من قندم بالاست انسولین میزنم اما بازم کنترل نمیشه، یه بار بره بالا چیز خاصی پیش نمیاد فقط رعایت کن همان روز و نان سنگک بخور خیار و گوجه بخور، ایشالا هیچ اتفاقی نمیافته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی