مگه الان دیگه ریه بچه کامل نیست؟
چرا اینقدر دیر امپول ریه میزنی
وا نترس من قندم بالاست انسولین میزنم اما بازم کنترل نمیشه، یه بار بره بالا چیز خاصی پیش نمیاد فقط رعایت کن همان روز و نان سنگک بخور خیار و گوجه بخور، ایشالا هیچ اتفاقی نمیافته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.